nicoleochelviz

Alla inlägg under oktober 2011

Av nicole sk - 31 oktober 2011 15:36

Tjena! :D Just nu är kl 15:37 jag har hållt på att fixa mig sedan kl var 13:00 men jag har tagit några "pauser" oxå.När klockan nästan är fem då ska jag cykla till Emilia och ja ni kommer få bilder (på facebook för min kamera är i Thailand)så ni kommer få se vad vi ska göra hihi :D

  

Igår så red jag Robban jag fick välja mellan robban eller Elviz,jag valde Robban fast jag så gärna ville rida plutten Elviz.Men jag ville rida en annan häst också så jag fick med "sorg i hjärtat" välja bort Elviz.Men men så kan det gå,vi red lite på volter och skulle böja de och ställa de på tygeln han var lite stel i början och fokuserade på någonting annat som var i ridhuset,i traven så skulle vi mest sitta ner och göra skänkelvikningar.Men när vi skulle gallopera då vägra han då la jag spöt på hans rumpa och "boom"! så flög jag på hans hals men jag ramlade aldrig jag puttade tillbaka mig i sadeln och fortsatte ni som inte förstog vad han gjorde så bockade han då o då för han ville inte gallopera + att han inte gillar spön på rumpan!de 30 minuter vi hade kvar då blev han jättefin.bjuder en gammal bild på Elviz♥      

Och en bild på Robban♥

     ♥

Av nicole sk - 30 oktober 2011 07:02

Godmorgon Godmorgon!Nu ska jat ta på mig o äta sen sticker jag till stallet och kollar på tävlingen,Hoppas att det gåt bra för alla.Hoppas iallafall Anna o Liberty hoppar över alla hinder o inga fel Lycka till till de:)!♥

Av nicole sk - 29 oktober 2011 22:40

länkar en blogg som jag tycker ni ska läsa!Hon är jättesöt,säkert snäll,och skriver bra inlägg;)

hoppas ni läser den för den är SUPERBRA!♥♥

http://millalouise.blogg.se/

Av nicole sk - 29 oktober 2011 22:14

Hej hej! Idag kom Ella till mikg runt kl 10 halv 11,sen åkte vi till in till Erikslund vid 13 tiden.Då släppte pappa av oss vi hööks,vi gick runt och kollade där och jag köpte ett par ridstrumper jag skulle vilja handla mera saker men de pengarna skulle jag köpa saker till Halloween...typiskt mig som aldrig tänker på sånt x)sen åkte vi till city gallerian eller vad det nu heter och där köpte jag lite saker o Ella köpte en skjorta:) imorgon ska jag vakna tidigt,äta,klä,på mig sen vidare till stallet för att kolla på hoppningen.Skulle vilja vara med men jag tänker på det och ska fråga pappa om jag kan vara med men då glömmer jag det...Men man kan ju anmäla sig dagen man ska tävla men vi får se helt enkelt.När jag ommer in till stallet då ska jag vara lite med Elvizpen sen upp till cafeterian och "vara" med Jenny :Dbild kommer nu :)

  :)♥



Av nicole sk - 27 oktober 2011 19:37

Hej!jag har inte kunnat bloggat på några dagar...eftersom datorn har varit med min pappa i Falun?Men iallafall så har jag bara varit med Ella,Sen imorgon (fredag) så är det Galakväll! :D men jag vet faktist inte vad jag ska skriva om :(  

men jag kan skriva i morgon ist!♥

Av nicole sk - 23 oktober 2011 19:24

Hejsan!Soory för jag inte bloggade igår :DMen iallafall så sov världens bästa Ella här vi åkte till Ica och handlade lite gosaker  som vi skulle ha till filmen :) Vi kollade på The day after tomorow så himla bra film!!!Sen åkte vi hem till mig och tog datorn från min pappa och Fredrik,sen kollade vi bara runt på internet mm...Men i fredags när vi var i stan så köpte jag ingen klänning för det fanns ingen :'( De andra köpte ju jätte mycket,Men sen så åt vi på mcdonalds (stavning)Bjuder på lite bilder på mig och underbara Ella!♥

  

    Jag älskar dig bästa vän,du är så underbar,du finns alltid för mig,du får mig alltid att skratta♥     Te amo♥

Av nicole sk - 20 oktober 2011 20:47

hallojsan! idag åkte jag,min farmor och min pappa till Ikea och köpte en röd matta till mig,en kudde,en röd filt (till bäsddsoffan),röda gardiner och ja lite små saker...massa rött...jag älskar rött! Idag på idrotten gick det inget vidare eftersom alla killar typ bara höll på hela tiden vi var ju med på idrotten men de klagade på oss t.ex VAFFAN ni behöver inte vara med om ni inte hjälper till! Men när vi försöker så duger det inte heller...mitt liv är lite upp o ner ibland...Men jag bara längtar tills imorn för då ska vi tjejer (Jag,Ella(shadye),Emilia,Julia och Ava) Åka till Hälla och Erikslund kanske stan.Vi åker med Ava så det kommer bara vara chill Oj jag menar KUL! nu orkar jag faktist inte lägga upp några bilder för jag är såååtröttttt! men imorgon kan ni få nån bild...bara kanske ;)♥

Av nicole sk - 20 oktober 2011 07:00

god morgon! Rubriken säger väll rätt så mycket,jag börjar halv nio och jag vaknade kvart i 7 ._.' Ungefär vid kvart i åtta ska jag dra till Ella och vidare till skolan och ha Engelska oregelbundna verb som kommer gå super bra Wihoo!sen ska vi ha idrott...Men vi ska inte ha Anette (yes)!Sen när vi har slutat ska jag hem och åka till Ikea (tor jag?) men ni kan få en bild ;)♥

   Fina Elviz♥♥

Presentation


Hej!på min blogg kommer ni få läsa om mitt "häst"liv och mitt vanliga liv med kompisar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Länkar

Omröstning

vilken häst är din favorit?
 Elviz
 Liberty
 zorro
 Lookina
 Robert
 Maramis
 Gros
 Spargo
 Dolly
 Sune
 Flingan
 Daniella
 Polly
 Karina
 Ronny
 Twister

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards