nicoleochelviz

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Söndag

Av nicole sk - 29 november 2011 20:48

Hej! i lördags så var jag med Lorin,Ava,Julia,Emilia,Ella och Michelle hemma hos Lorin och kollade på 2 filmer vi skulle kolla på 4 st men det blev för sent :( Michelle åkte hem när första filmen typ var slut,sen åkte vi hem och på söndan så var jag med Ella o Miggi Ella åkte hem och åt jag o miggi cyklade runt på min cykel och ropade på folk men de tyckte säkert vi var sååååå j*kla barnsliga XD sen åkte vi hem till mig och tog kort jag hr över 200 bilder på oss så ja datorn är seg just nu XD Sen var jag sjuk måndag och tisdag (idag)men jag är friskare så jag går till skolan imorgon! F*N vad kul!..eller inte...imorgon efter skolan så drar jag till stallet och kollar på Jens :DDD kameran kanske hänger med,men jag ska nog kolla på ett par nya ridbyxor nu så jag bjuder på en bild på mig,miggi o ella ;**♥

  vi vart rosa men aja mera bilder kommer nog i morgon eller nån annan dag ;)♥

   //Nicole♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av nicole sk - 4 januari 2012 20:39

Hello!okej så här är det,just nu ska jag fixa blogg med Amanda :) så jag kommer skriva här också men kommer nog skriva mera i andra bloggen :) ni får bloggnamnet sen ;)♥ ...

Av nicole sk - 4 januari 2012 09:51

Hejsan! Ååååh jag är så stolt efter hoppträningrn igår :') så duktig han är! allting gick jättebra men éfter gallopen (han tyckte det var så kul att gallopera fort) så ville han inte stanna varenda gång det var gallop :) så söt,så nöjd,så bäst! min h...

Av nicole sk - 2 januari 2012 14:28

Hej! Imorgon åker flyget kl06:00 från luleå,jag kommer fram till stockholm07:30 åker tåg därifrån till hallstahammar. Sen så packar jag upp och sånt där sen kommer Amanda och hennes mamma och hämtar mig vid Milano kl 11:30 åker till stallet och senar...

Av nicole sk - 31 december 2011 16:42

Gott nytt år alla! ska snart till min faster o hennes familj,längtar såå tills vi kommer hem till hallsta jag vill till min bebis nu!längtar såå tills jag få rida Elviz och Liberty har inte ridit liberty på länge men det känns som ett helt år sen jag...

Av nicole sk - 30 december 2011 15:03

Förlåt har inte kunnat blogga försen nu...jag har varit i min stuga (långt in i skogen) och där har vi inte internet så det var därför jag inte har kunnat blogga :) Iallafall i julklapp fick jag pengar,presentkort m.m. Sen har jag inte gjort så mycke...

Presentation


Hej!på min blogg kommer ni få läsa om mitt "häst"liv och mitt vanliga liv med kompisar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Omröstning

vilken häst är din favorit?
 Elviz
 Liberty
 zorro
 Lookina
 Robert
 Maramis
 Gros
 Spargo
 Dolly
 Sune
 Flingan
 Daniella
 Polly
 Karina
 Ronny
 Twister

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards