nicoleochelviz

Alla inlägg under november 2011

Av nicole sk - 29 november 2011 20:48

Hej! i lördags så var jag med Lorin,Ava,Julia,Emilia,Ella och Michelle hemma hos Lorin och kollade på 2 filmer vi skulle kolla på 4 st men det blev för sent :( Michelle åkte hem när första filmen typ var slut,sen åkte vi hem och på söndan så var jag med Ella o Miggi Ella åkte hem och åt jag o miggi cyklade runt på min cykel och ropade på folk men de tyckte säkert vi var sååååå j*kla barnsliga XD sen åkte vi hem till mig och tog kort jag hr över 200 bilder på oss så ja datorn är seg just nu XD Sen var jag sjuk måndag och tisdag (idag)men jag är friskare så jag går till skolan imorgon! F*N vad kul!..eller inte...imorgon efter skolan så drar jag till stallet och kollar på Jens :DDD kameran kanske hänger med,men jag ska nog kolla på ett par nya ridbyxor nu så jag bjuder på en bild på mig,miggi o ella ;**♥

  vi vart rosa men aja mera bilder kommer nog i morgon eller nån annan dag ;)♥

   //Nicole♥

...

Av nicole sk - 29 november 2011 18:03

Hej! asså jag har verkligen inge bloggsug...från och med nu så ska jag försöka blogga mera men jag lovar ingenting!

Tänkte fråga en sak.Jag har ett ljusblått Hansbo schabrak som jag har blivit lite less på,då tänkte jag att jag kanske kan ha en liten tävling(jag har andvänt den 4 ggr men det ser fortfarande ny ut) kan ta kort och så när jag väl haa bestämt mig!(det är den ljusblåa längst upp till höger)    //Nicole♥

Av nicole sk - 23 november 2011 20:19

Hej,idag är det onsdag och dagen har varit chill.Efter skolan cyklade jag med "tjej"gänget till teatern och kolla på de.På lördag blir det att rida (vem?) det säger jag inte nu då det inte är säkert än,Säger hon ja så är jag medryttare en gång i veckan så jag hoppas på ett ja.Sen på söndag så är det Dressyrtävling och så klart jag ska dit så jag åker väll på morgonen och kameran hänger med;) men nu ska jag gå och kolla lite på ridläger så vi hörs♥

ska ta kort på Lisa(om hon ska vara med och Jennifer?)

   Tyzon♥

Juste! glömde att säga att Elviz är halt :'( så jag kommer inte få rida han nästa vecka om han inte är friskare (nästnästa vecka?)   ♥

Av nicole sk - 20 november 2011 09:30

Godmorgon!Vakndade vid 7...vaknar typ alltid så tidigt men när det är skola så kan jag sova längre,*suck*men men...åt nyss frukost så ska dra till stallet vid typ 11:) så jag kommer inte skriva hät tills kvällen (om ens det) jag kommer hem rätt så sent:) men ha det bra så länge ;)

//  

Av nicole sk - 19 november 2011 19:01

1:vilka privat hästar har du ridit i hallsta?
2:hur många år är du?
3:har du några hästar?
4:vilka är dina favorithästar?
5:har du några foderhästar?
6:eller är du medryttare?
7:är dina föräldrar skilda?
8:vilken skola går du i?
9:ride några dina kompisar?
10:känner du någon i tävlings/träningsgrupp när du gick i den gruppen?
11:Är inte det svårt att gå i träningsgruppen?
12:när flyttade du till Västerås?

13:när började du rida i hallsta?

svar:

1=power Olympic(Olle) :)

2=13

3=Nej jag har inga egna hästar :)

4=Elviz och Liberty såklart ;)

5=Nej jag har inga foderhästar:)

6=Jag ska provrida några hästar,sen så får jag väll tacka jag eller nej :)

7=nej

8=Lindbo

9=ja,Massor!

10=ja jag känner alla i träningsgruppen,och några i tävlingsgruppen

11=nej inte så spc:)

12=jag bor i Hallstahammar,jag flyttade dit i April

13=I April :)

Av nicole sk - 19 november 2011 18:45

kl 19:00 idag så blir det en tyst minut för Hickstead!♥vila i frid fina häst...

 


//  

Av nicole sk - 17 november 2011 20:14

Hej!förlåt om inte jag har bloggat på de sista dagarna men bloggsuget har varit lite upponer...men nu ska jag försöka igen!men idag har jag bara chillat in the school ;) sen åkte jag o ella hem till henne och gjorde MATTE läxan...så drygt.Imorgon så är det tjejmiddag med de vackraste "brudarna".Sedan kollar jag mitt mail och ser om jag har fått svar(ni får veta när jag har fått ett svar):) iallafall så kör vi en frågestund med mig då jag har lust att svara på frågor den avslutas när jag tycker det är många frågor!♥

Sen så ska vi ha en liten liten tävling :) gissa vilken sort "ridstövlar" jag har ni har tre altenativ

den första som gissar rätt får bli veckans blogg(din/eran blogg kommer med på mina inlägg tre gånger):*** ♥

  :)

nu kommer de tre alternaviven : 1:Pioneer 2:cavallo 3:tretorn





Lycka till!//  


Av nicole sk - 12 november 2011 12:16

Hejsan:D!Idag vakna jag vid 7 tiden...men men idag så ska jag vara med Ella (shadye) ;) vi ska väll typ bara chilla idag, Nu sitter jag o väntar på att en person ska svara ett ja eller nej.om det går bra så blir jag medryttare på en häst som heter Aminette om det går superbra så har jag henne som foderhäst :)det får ägaren bestämma men det som är tur är att hon är uppstallad här i Hallsta så jag kan bara cykla dit ;) jag hoppas på ett ja :)men då gäller det bara dressyr och ingen hoppning!Det blir lite skönt för mig då jag bara tjatar på att hoppa XD så nu håller jag tummarna och återvänder till bloggen när jag får ett svar(idag hoppas jag)♥

Repris på mitt hjärta♥+ andra bilder :)

       

have a good day;)♥

Presentation


Hej!på min blogg kommer ni få läsa om mitt "häst"liv och mitt vanliga liv med kompisar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Omröstning

vilken häst är din favorit?
 Elviz
 Liberty
 zorro
 Lookina
 Robert
 Maramis
 Gros
 Spargo
 Dolly
 Sune
 Flingan
 Daniella
 Polly
 Karina
 Ronny
 Twister

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards